دلایلی که اندروید می‌تواند آیفون را شکست دهد

۴ بازديد

دلایلی که اندروید می‌تواند آیفون را شکست دهد

 

 

  •  

کاربران اندروید همیشه از انعطاف پذیری، عملکرد و آزادی انتخابی که گوشی های اندروید به آن‌ها می‌دهد تعریف می‌کنند. دلایل بسیاری وجود دارد که برای کاربران آزادی عمل بیشتری را به همراه دارد که در این مقاله، 5 مورد از آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

 

 

 

  1. 1. جک 3.5 میلی متری هدفون

تمام گوشی‌های بعد از آیفون سری 7، فاقد جک 3.5 میلی متری صدا هستند. جک 3.5 میلی متری به کاربران امکان استفاده از یک هدفون استاندارد را می‌دهد که با سایر گوشی‌ها نیز قابل استفاده است. اما با سری‌های جدید آیفون، حتما باید از هدفون اپل که درگاه ارتباطی لایتنینگ دارد یا هدفون بلوتوثی استفاده کنید.

به طور کلی اکثر سازنده‌های هدفون در جهان، از جک 3.5 میلی متری استفاده می‌کنند و در کنار آن شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند مانند سامسونگ، ال جی و شیائومی از این پورت محبوب استفاده می‌کنند.

  1. 2. پورت شارژ USB-C و لایتنینگ

تصور کنید که شارژ گوشی آیفون شما کم است، شارژر همراهتان ندارید و در جمعی حضور دارید که کسی به جز شما آیفون ندارد! بله شارژر دیگری به جز لایتنینگ نمی‌تواند گوشی آیفون شما را شارژ کند و به زودی گوشیتان خاموش خواهد شد.

اما در شرایط دیگر که گوشی شما اندروید باشد، با خیال راحت و بدون شارژر می‌توانید از خانه خارج شوید و خیالتان راحت باشد که گوشیتان خاموش نخواهد شد.

 

 

 

 

3. تنظیماتی مطابق سلیقه شما

شاید از نظر اکثر کاربران آیفون این یک مزیت باشد که پوسته‌ی استفاده شده در آیفون از سری اول تاکنون، تفاوت چندانی نداشته و به اصطلاح کاملا مینیمال است. اما بسیاری از کاربران اندروید تنوع و سفارشی‌سازی اندروید را بیشتر دوست دارند. در اندروید تقریبا همه چیز از پخش موسیقی گرفته تا آب و هوا و پوسته‌ها قابل تغییر و سفارشی شدن را دارند.

سازندگانی مانند سامسونگ و ال‌جی، پوسته‌های سفارشی را به سیستم عامل خود اضافه کرده‌اند که ظاهر منحصر به فردی به رابط کاربری گوشی می‌دهد. بنابراین می‌توانید لانچر نصب کنید یا یک تم سفارشی اضافه کنید که ظاهری کاملا متفاوت به گوشی شما می‌دهد.

4. یک دکمه بازگشت

دکمه بازگشت اندروید یک راه بسیار ساده و مفید برای بازگشت به صفحه قبلی بدون توجه به جایی که هستید ارائه می‌دهد؛ این دکمه حتی در تمام برنامه‌ها کار می‌کند. اگر لینکی را در فیس بوک بزنید و به مرورگر کروم منتقل شوید، با فشار دادن دکمه بازگشت، می‌توانید به برنامه رسانه اجتماعی بازگردید.

در آیفون، می‌توانید دکمه‌های بازگشت متنی را در برنامه‌ها دریافت کنید یا یک دکمه بازگشت که با کلیک کردن روی پیوندی که شما را از یک برنامه به برنامه دیگر می‌برد، ظاهر می‌شود.

5.پشتیبانی از چند پنجره

اگر به دنبال انجام چند کار بر روی گوشی خود هستید، اندروید به کار شما می‌آید. اندروید قابلیتی دارد که حالت چندپنجره‌ای داخلی دارد و به شما این امکان را می‌دهد به عنوان مثال، صفحه وب شرکت را در یک پنجره در حالی که به ایمیل رئیس خود پاسخ می دهید، نگاه کنید. حتی بدون آخرین به‌روزرسانی سیستم‌عامل، گوشی‌های سامسونگ دارای این نمای تقسیم صفحه‌نمایش داخلی هستند. اپل فقط برای تبلت‌های این شرکت، نه گوشی‌هایش در iOS دارای نمای تقسیم صفحه‌ای است.

 

در آخر برای بررسی قیمت گوشی اندروید و آیفون می‌توانید از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود. در ضمن اگر به اخبار دنیای دیجیتال علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت تلکام دی مراجعه کنید.

 

منبع: پلازا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.