بهترین لپ تاپ های ایسوس برای دانشجویان مهندسی

۶ بازديد

بهترین لپ تاپ های ایسوس برای دانشجویان مهندسی

 

لپ تاپ‌های مهندسی باید به اندازه‌ای قدرتمند باشند که بتوانند دروس محاسباتی فشرده را بدون لحظه‌ای وقفه انجام دهند. این لپ تاپ‌ها باید به اندازه‌ای سبک باشند که شما برای حمل آن و استفاده در کلاس و کنفرانس مشکلی نداشته باشید و البته از لحاظ عمر باتری باید جوابگوی ساعت‌های طولانی باشد.

قبلا پیدا کردن لپ تاپی قدرتمند و سبک، بسیار سخت و تا حدودی غیرممکن بود؛ در صورت وجود هم قیمتی بالا داشتند که برای دانشجویان مناسب نبود. اما با پیشرفت‌های اخیر درفن‌آوری پردازنده‌های مرکزی و پردازنده‌های گرافیکی، لپ تاپ‌هایی وارد بازار شده‌اند که سبک، بادوام و به اندازه کافی برای انجام بیشتر پروژه‌های مهندسی قوی هستند.

لپ تاپ گیمینگ مناسب برای هر کاری

لپ تاپ‌های گیمینگ اغلب برای هر کاری مناسب هستند؛ با خرید لپ تاپ‌های این دسته با یک تیر دو نشان و حتی چند نشان را می‌زنید. این لپ تاپ‌ها برای امور گرافیکی، مهندسی، ویرایش ویدیو و هر کاری که احتیاج به یک سیستم قوی دارند مناسب هستند؛ به علاوه اینکه برای استراحت می‌توانید بازی کنید و خستگی یک روز را برطرف کنید.

چرا لپ تاپ‌های مخصوص بازی؟

زیرا کارت‌های گرافیک مجزا، پردازنده‌های مرکزی قدرتمند، حافظه و فضای ذخیره‌سازی زیادی دارند که آن‌ها را به جنگجویان شکست ناپذیر تبدیل می‌کند. هرچند این ویژگی‌ها تا حدودی بیشتر از چیزی است که برای یک لپ تاپ مهندسی نیاز دارید و بیشتر برای بازی مناسب باشد؛ اما ممکن است برای برنامه‌های مهندسی مدرن لازم شود.

در این مقاله ما دو مورد از بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس را به شما معرفی می‌کنیم که البته پیشنهاد برتر Asus ROG Zephyrus G14 است؛ زیرا این لپ تاپ قدرتمند، ماندگار و نسبتا مقرون به صرفه است حتی اگر فقط برای بازی از آن استفاده کنید. این لپ تاپ ایسوس تقریبا هم قیمت لپ تاپ XPS 15 است با این تفاوت که عمر باتری بهتری دارد. علاوه بر عمر باتری یک پردازنده گرافیکی مجزا که بهتر از XPS 15 است را دارد و این یعنی می‌توانید بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی را با کیفیت بهتری استفاده کنید.

اما یک نکته کوچک برای خرید لپ تاپ:

اگر بدون سررشته و پیش زمینه تصمیم دارید وارد حرفه و رشته‌ی جدیدی شوید، از دانشگاه یا موسسه آموزشی درباره دوره‌های مربوطه بپرسید تا مناسب‌ترین انتخاب را برای دستگاه داشته باشید.

Asus ROG Zephyrus G14

پردازنده مرکزی AMD Ryzen 9-4900HS و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2060 Max-Q و قیمت لپ تاپ ایسوس 14 اینچی، برای هر کاری قدرتمند است.

 

برتری Zephyrus G14 از سایر لپ تاپ‌ها، عمر باتری باورنکردنی آن است که تا 11 ساعت با شارژ کامل جوابگو است. این لپ تاپ با قیمت مناسبی که دارد برای دانشجویان کاملا مناسب است و می‌توانید با انتخاب آن، هزینه‌ها را تا حدی کاهش دهید. اما یک مشکل کوچکی که لپ تاپ Zephyrus G14 دارد نبود وب کم و نور پس زمینه صفحه کلید است. 

Asus ZenBook Duo 14

یک لپ تاپ دو صفحه‌ای چشم نواز  با پیکربندی صحیح و قدرت بالا که در لپ تاپ ایسوس ZenBook Duo 14 جمع شده است. صفحه نمایش لمسی 12 تعبیه شده در بالای صفحه کلید به این لپ تاپ ظاهری آینده‌نگر داده است. این صفحه نمایش برای برنامه‌هایی مانند Adobe بسیار مفید است و برای دسترسی آسان قرار گرفته است.

 

علاوه بر این، عملکرد آن سریع است و می‌توانید ZenBook Duo 14 با گرافیک مجزای Nvidia MX450 و حداکثر 32 گیگابایت رم برای انجام بیشتر پروژه‌های مهندسی کافی است. بعلاوه، عمر باتری آن طولانی است و برای دو صفحه نمایش روشن کاملا پاسخگو است.

فروشگاه اینترنتی telecom.ir با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. در ضمن اگر مایل به دانستن اطلاعات بیشتری درباره اخبار روز دنیای تکنولوژی بودید، پیشنهاد ما به شما مجله خبری تلکام است. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود. درضمن تلکام، به مناسبت بلک فرایدی یک جشنواره بزرگ همراه با تخفیف‌های بزرگ و جوایز  ارزنده خواهد داشت.

منبع: سخت افزار مگ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.